perspolisi وبلاگ پرسپوليسي

 

 

 

اول اينکه سلام !
اصولا سلام چيز خوبی است ! برای همين پيشنهاد می کنم اگر مشکل خاصی! داريد و نمی توانيد در اينجا کامنت بگذاريد، به تاسی از اين برادر هميشه در صحنه حداقل يک سلام بنويسيد ! باشد که خدا يک در دنيا و صد در آخرت به شما عوض دهد !
***
دوم اينکه : هر چی ما به روی خودمان نمی آوريم که چيزی ننويسيم ، اين شيش تيکه ی باقی ما – که به صورت ناجوری به ما وصله شده اند! - هم چيزی نمی نويسند !
من پيشنهاد می کنم که اين عزيزان چند صباحی را در تشت آب يخ! به نشستن و تفکرات عشقی - منطقی! بپردازند تا بر اثر سرما و انقباض حاصله! تغيير کاليبر داده و بلکه در رگ غيرت نداشته شان! جنبشی پديد آيد و بنويسند!
***
سوم اينکه : ما برای گسترش ورزش و حمايت از جوانان دلبند اين مرز و بوم پرگهر ؛ حاضريم که هر کاری کنيم. حتی واردات و فروش سيگار و خواندن روزنامه ی کيهان !
به همين دليل بود که امروز صفحه ی ورزشی روزنامه ی کيهان – که مدير مسوولش جديدا با يکی از نويسندگان اين وبلاگ روابط و سروسری پيدا کرده است! – را می خواندم که به نکات جالبی برخوردم :
دکتر حسين قريب ( مدير عامل جديد باشگاه فرهنگی – ورزشی استقلال تهران ) شامگاه ديشب ( همينجا ذکر کنم که عبارت شامگاه ديشب از نظر دستوری غلط و نمونه ی حشو زايد است! چون در خود کلمه ی شامگاه معنی شب هست و احتياج به ذکر ديشب نبود! – قابل توجه ويراستاران روزنامه ی کيهان! باتشکر – حميد آقا؛ ملا لغتی!) در مراسم معارفه ی خود گفت : تصميم اعضای هيات مديره و احساس وظيفه برای پاسخ دادن به ابراز محبت هواداران اين تيم ( !!! تعجب از جانب بنده است !) به عنوان سرمايه و پشتوانه های اصلی آبی پوشان ، انگيزه های اصلی من برای قبول اين مسووليت بود .
در ادامه علی فتح الله زاده اظهار داشت : به ميل و اراده ی شخصی خود و برخلاف خواسته هيات مديره ی باشگاه از سمت خود کناره گيری کرده ام.
وی توضيح داد : درخواست هيات مديره اين بود که تا پايان فصل بعد ليگ برتر به کار خودادامه دهم ...
همچنين کفاشيان معاون فنی سازمان تربيت بدنی و امور فدراسيون های ورزشی گفت : در بودجه ی اين سازمان اعتبار خاصی برای اختصاص به باشگاهها پيش بينی نشده است.
علی کفاشيان افزود : سازمان تربيت بدنی حمايت از ورزش و باشگاههای ورزشی را يک وظيفه می داند(!! باز هم تعجب از جانب بنده است ! )

از آنجا که جناب کفاشيان مشخص نکرده که بدون اعتبار خاص و تخصيص بودجه چگونه می خواهند از باشگاهها حمايت کنند ، لذا پيشنهاد می کنم : حالا که جناب حاجی فتح الله زاده را که از استقلال رانده و از شورای شهر مانده و فعلا تا حدودی بيکار شده اند! با توجه به سوابق درخشان و صحبتهای مفرح! سابقشان ؛ استخدام کنند و برای ايراد سخنرانی های نشاط آور! به نوبت به باشگاههای مختلف بفرستند تا باعث خنده و شادی ورزشکاران و بالا رفتن روحيه ی آنان و اميدوار شدن مديران باشگاهها به خودشان شود! و از اين طريق باشگاهها مشکلات خود را تا حدودی فراموش کنند و حمايت شوند !
خدا اين مسوولان را برای خنده! از ما نگيرد !

posted by Anonymous


 
 
وبلاگ پرسپوليسي
 

 

:: درباره ::

وبلاگ پرسپوليسي ، به عنوان نخستين وبلاگ تخصصي (!) ورزشي فارسي زبان در ارديبهشت ۱۳۸۱ آغاز به کار کرد. اين وبلاگ درابتدا بصورت انفرادي و با عنوان " اراجيف يک پرسپوليسي شيش آتيشه " شروع به کارکرد اما پس از گذشت چندين ماه به شکل گروهي تغيير رويه داد و عنوان آن هم به " توپ شيش تيکه " تغيير پيدا کرد. در اين وبلاگ هر يک از نويسندگان، که همگي پرسپوليسي هم هستند، از ديد خود به مسائل ورزشي مي‌پردازند شما هم اگر پرسپوليسي هستيد و تمايل به همکاري داريد با ما تماس بگيريد.

 
:: نويسندگان ::

محمد‌مهدي بوقبوقک

Home: booghbooghak.blogspot.com

 Email: booghbooghak@7sang.com

 

رضا ابراهيمي

Home : www.asir.blogspot.com

 Email :  reza@7sang.com

 

عماد دشتي

Home :  emadd.blogskyt.com

 Email : emad@ghermezeteh.com

 

احسان رافتي

Home : ehsanonline.persianblog.com

 Email : info@footbalisthacom

 

ياشا‌آنلاين

Home :  www.weblog.yashaonline.com

 Email :  info@yashaonline.com

 

عليرضا حسين‌زاده

Home : french_kiss.blogsky.com

 Email : alirzea_dev@yahoo.com

 
 
:: لوگو ::
 

 

 

 
:: مطالب قبلي ::
 
:: آمار بازديدکنندگان ::
 
:: سايتها ::
 

 

 

 
:: نظرسنجي هفته ::
 
 
:: ديگر وبلاگهاي ورزشي ::
 
:: سايتهاي خبري-ورزشي ::
ايسنا ورزشي
ايران اسپورت
خبرگزاري ايپنا
سرخط ورزشي
 
:: مطبوعات ورزشي ::
جهان فوتبال
ابرار ورزشي

ايران ورزشي

اخبار ورزشي
کيهان ورزشي
 
:: فوتبال ايران ::
ليگ حرفه‌اي
فدراسيون فوتبال
اسپورتستان
ايران فوتبال
پرشين فوتبال
پرشين کيکز
پرشين ليگ
فوتباليستها
 
:: سايتهاي رسمي و هواداري باشگاههاي ايران ::
باشگاه پرسپوليس
پرسپوليس ايران
قرمزته دات کام
باشگاه سپاهان
استقلال ايران
استقلال
 
:: باشگاههاي معتبر دنيا  ::

 

 
:: بازيکنان سرشناس::

 

 
:: فوتبال جهان ::

 

 
 
:: با سپاس از ::
 

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

 

YACCS